Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

Wójt Gminy

Szczególowe wyszukiwanie
Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Janusz Antoni Jankowski Stanowisko:wójt gminy
Telefon:(081) 85 66 030, (081) 85 66 001 wew. 28, kom.: 609 463 983
Email:
Godziny przyjęć:7.30 - 15.30
Obowiązki:

1.  Kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i kierowanie Urzędem Gminy.

2.  Reprezentowanie Gminy i Urzędu Gminy na zewnątrz.

3.  Prowadzenie gospodarki finansowej gminy, gospodarowanie funduszem płac i  innymi funduszami.

4.  Podejmowanie czynności w sprawach  nie cierpiących zwłoki, związanych z

bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego i mienia publicznego.

5.  Wykonywanie uchwał Rady Gminy i przedkładanie sprawozdań z wykonania tych

uchwał.

6.  Udzielanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych.

7.  Ogłaszanie uchwał Rady Gminy w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania

budżetu oraz przedkładanie uchwał Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej.

8.  Uczestniczenie w pracach  związków i porozumień między gminnych oraz

wykonywanie zadań wynikających z tych porozumień.

9. Wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu

administracji publicznej.

10. Upoważnianie innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji

administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej.

11. Podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych

osób do podejmowania tych czynności.

12. Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników

Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek administracyjnych.

13. Załatwianie wniosków posłów i senatorów RP.

14. Ustalanie regulaminu pracy Urzędu.

15. Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu.

16. Załatwianie skarg i wniosków dotyczących działalności Urzędu i jego pracowników.

17. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.

18. Reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym, administracyjnym i

przed organem administracji rządowej.

19. Podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym,

które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów.

20. Kierowanie obroną cywilną na terenie gminy.

21. Wykonywanie zadań obronnych w gminie.

22. Podejmowanie działań w zakresie ochrony przed powodzią i usuwania jej skutków.

23. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Referatem Księgowo – Podatkowym,

stanowiskiem d/s planowania przestrzennego i gospodarki komunalnej, stanowiskiem d/s

inwestycji i zamówień publicznych,  stanowiskiem d/s obywatelskich, stanowiskiem d/s

gospodarki gruntami i działalnością gospodarczą, stanowiskiem d/s ochrony środowiska i

promocji gminy.

24. Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do kompetencji Wójta przez przepisy

prawa.

22 0
Janusz Antoni Jankowski Stanowisko:wójt gminy
Telefon:(081) 85 66 030, (081) 85 66 001 wew. 28, kom.: 609 463 983
Email:
Godziny przyjęć:7.30 - 15.30
Obowiązki:

1.  Kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i kierowanie Urzędem Gminy.

2.  Reprezentowanie Gminy i Urzędu Gminy na zewnątrz.

3.  Prowadzenie gospodarki finansowej gminy, gospodarowanie funduszem płac i  innymi funduszami.

4.  Podejmowanie czynności w sprawach  nie cierpiących zwłoki, związanych z

bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego i mienia publicznego.

5.  Wykonywanie uchwał Rady Gminy i przedkładanie sprawozdań z wykonania tych uchwał.

6.  Udzielanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych.

7.  Ogłaszanie uchwał Rady Gminy w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania

budżetu oraz przedkładanie uchwał Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej.

8.  Uczestniczenie w pracach  związków i porozumień między gminnych oraz

wykonywanie zadań wynikających z tych porozumień.

9. Wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu

administracji publicznej.

10. Upoważnianie innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji

administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej.

11. Podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych

osób do podejmowania tych czynności.

12. Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników

Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek administracyjnych.

13. Załatwianie wniosków posłów i senatorów RP.

14. Ustalanie regulaminu pracy Urzędu.

15. Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu.

16. Załatwianie skarg i wniosków dotyczących działalności Urzędu i jego pracowników.

17. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.

18. Reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym, administracyjnym i

przed organem administracji rządowej.

19. Podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym,

które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów.

20. Kierowanie obroną cywilną na terenie gminy.

21. Wykonywanie zadań obronnych w gminie.

22. Podejmowanie działań w zakresie ochrony przed powodzią i usuwania jej skutków.

23. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Referatem Księgowo – Podatkowym,

stanowiskiem d/s planowania przestrzennego i gospodarki komunalnej, stanowiskiem d/s

inwestycji i zamówień publicznych,  stanowiskiem d/s obywatelskich, stanowiskiem d/s

gospodarki gruntami i działalnością gospodarczą, stanowiskiem d/s ochrony środowiska i

promocji gminy.

24. Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do kompetencji Wójta przez przepisy

prawa.

23 0
Janusz Antoni Jankowski Stanowisko:Wójt Gminy
Telefon:(081) 85 66 030, (081) 85 66 001 wew. 28, kom.: 609 463 983
Email:
24 1
Janusz Antoni Jankowski Stanowisko:Wójt Gminy
Telefon:(081) 85 66 030, (081) 85 66 001 wew. 28, kom.: 609 463 983
Email:
490 2
Janusz Antoni Jankowski Stanowisko:Wójt Gminy
Telefon:(081) 85 66 030, (081) 85 66 001 wew. 28, kom.: 609 463 983
Email:
895 3