Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Sekretarz Gminy
Adres komórki
Rynek I, 21 - 140 Michów
Telefon
(081) 85 66 001 wew. 31
Fax
(081) 85 66 001 wew. 29
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Sekretarz Gminy
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-20 do 2012-11-20
Obowiązki:

1. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.

2. Organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska.

3. Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących:

1) ustroju gminy - Statut Gminy,

2) funkcjonowania Urzędu - Regulamin Organizacyjny Urzędu, Regulamin Pracy Urzędu

oraz okresowa ich aktualizacja.

4. Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady i na posiedzenia komisji.

5. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy.

6. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Wójta i innych aktów prawnych.

7. Organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy, zapewnienie udziału radnych na zebraniach wiejskich.

8. Nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego, terminowego załatwiania spraw obywateli przez Urząd Gminy, składanych skarg i wniosków oraz analiza przyczyn ich powstawania  podejmowanie działań je eliminujących.

9. Nadzorowanie spraw związanych z wyborami i referendami.

10. Prowadzenie spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjny (ZEW i GK, OPS, Biblioteka Publiczna).

11. Przygotowanie zakresów czynności dla  pracowników Urzędu.

12. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej.

 13. Koordynowanie i tworzenie warunków  do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych oraz prowadzenie szkoleń w zakresie znajomości przepisów obowiązujących administracji samorządowej.

14. Nadzór nad bieżącymi wydatkami związanymi z zakupem materiałów biurowych.

15. Przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy.

16. Uczestniczenie w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach komisji.

17. Przedstawianie Wójtowi propozycji do powierzenia określonych czynności pracownikom.

18. Organizowanie i nadzór nad praktykami zawodowymi uczniów i studentów. 

19. Wykonywanie funkcji Pełnomocnika informacji niejawnych.

20. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą samodzielnych stanowisk w zakresie obsługi RG, ogólno-administracyjnym i kadr oraz  stanowiskiem ds. rolnictwa, leśnictwa i statystyki. Kontrola podległych pracowników w zakresie właściwości rzeczowej.

21. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników prawa przy wykonywaniu obowiązków służbowych i udzielenie instruktażu.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Tyburcy Emilia
Data wytworzenia informacji:
2012-11-20
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2012-11-20