Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Biuletyn Informacji Publicznej i Archiwum Zakładowego

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
specjalista
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30 pok. 10

Obowiązki:

1. Wprowadzenie i bieżąca aktualizacja oraz udostępnienie informacji publicznej w Biuletynie dotyczącej pracy:

        1) Rady Gminy i komisji rady

a)polityki wewnętrznej /statut, uchwały, rezolucje, apele/,

b)zamierzeń władzy uchwałodawczej i wykonawczej,

c)projektów aktów normatywnych /uchwały RG/

d)programów w zakresie realizacji zadań publicznych, sposobie ich realizacji

2) organów jednostek samorządu – ich status prawny oraz organizacja, przedmiot działalności a także kompetencje:

a) osoby sprawujące w nich funkcje i ich kompetencje,

b)majątek, którym dysponują.

3) Zasad funkcjonowania Urzędu - statut i regulamin organizacyjny Urzędu

a) stanowione akty publiczno-prawne /zarządzenia, obwieszczenia Wójta/

b)sposoby przyjmowania i załatwiania spraw, kolejność ich załatwianiai rozstrzygania, prowadzone rejestry i zasady udostępniania danychw nich zawartych,

c)treści aktów administracyjnych, ich rozstrzygnięć /wydane decyzje administracyjne/,

d)dokumentacja przebiegu i efektów kontroli, wystąpienia, stanowiska i wnioski oraz opinie jednostek kontrolujących ,

e) zasady naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie,

4) Informacja o majątku gminy oraz jednostek samorządu terytorialnego

a) zaciągnięciu długu publicznego, udzielonej pomocy publicznej

/rodzaj, forma, wielkość i przeznaczenie Dz.U. z 2004 r. Nr 123 poz.1291/,

b) dług publiczny /wyemitowane papiery wartościowe, zaciągnięte

kredyty i pożyczki, wymagalne zobowiązania, udzielone poręczenia i

gwarancje oraz wynikający z orzeczeń sądu lub ustaw/,

c) ciężary publiczne /ponoszone przez gminę jako przymusowe i bezzwrotnie/

5. Informacje o prowadzonych inwestycjach - stosowanie procedur zamówień publicznych.

2. Wprowadzanie oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych ustawą o samorządzie gminnym /Wójta, Zastępcy, Sekretarza, Skarbnika oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych gminy/.

3. Wykonywanie zadań w zakresie pomocy materialnej uczniom wynikających z ustawy o systemie oświaty /art.90 b-d/- wyrównywanie szans edukacyjnych młodzieży wiejskiej szkół ponadgimnazjalnych

1) opracowanie Regulaminu udzielania pomocy materialnej i przedkładanie Radzie Gminy do uchwalenia /art.90f/ 

2) przyjmowanie wniosków na stypendium szkolne /art.90 n ust.2-7/

3) przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń pomocy materialnej /art.90 n ust.1/

4) wstrzymywanie lub cofanie stypendium szkolnego w przypadku ustania  przyczyn stanowiących podstawę przyznania /art. 90 o/

5) rozliczenie otrzymanej dotacji celowej na stypendia /art.90 r/.

4. Okresowe przekazywanie wytworzonych na stanowisku dokumentów do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami o archiwum państwowym nie rzdziej niż raz w roku.

6. Uczestniczenie w organizowanych w Urzędzie dyżurach i ćwiczeniach z zakresu spraw obronnych i obrony cywilnej.

7. Przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych oraz wydanego Zarządzenia Wójta Nr4/2000 w sprawie stosowania i przestrzegania ustawy przez pracowników.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Ostrowska Emilia
Data wytworzenia informacji:
2019-05-09
Osoba wprowadzająca informację:
Ostrowska Emilia
Dodano do BIP dnia:
2019-05-09