Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Planowanie przestrzenne i gospodarka komunalna

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds planowania przestrzennego i gospodarki komunalnej
Obowiązki:

1. Realizowanie zadań wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym a zwłaszcza:

    1) prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,

    2) opracowywanie nowych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian,

    3) sprawowanie nadzoru nad realizacją ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – wydawanie decyzji w sprawach lokalizacji inwestycji celu publicznego,

    4) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym,

    5) analiza aktualności miejscowych planów i zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy oraz wniosków w sprawie sporządzania lub zmian planów miejscowych i studium oraz przedkładanie Radzie Gminy,

    6) prowadzenie rejestru wniosków do zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego i studium,

    7) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów,

    8) wydawanie zaświadczeń i informacji o przeznaczeniu działek w miejscowych planach,

    9)  wydawanie decyzji o warunkach zabudowy dla realizacji inwestycji i prowadzenie rejestru,

    10) ustalanie dla zbywców nieruchomości jednorazowych opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej zmianą planu miejscowego.

2. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi w tym projektowanie przebiegu dróg, budowa, modernizacja, ochrona dróg.

3. Nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych, stanem technicznym tych dróg, kontrola oznakowania poziomego i pionowego oraz utrzymaniem zimowym, zwalczanie klęsk żywiołowych.

4. Organizowanie remontów dróg gminnych i lokalnych.

5. Nadzór w zakresie zabezpieczenia dostaw energii  elektrycznej, konserwacją i oświetleniem ulicznym, zabezpieczenia dostaw gazu, dostarczaniem wody i odbiorem ścieków, telefonizacją wsi, gazyfikacją wsi oraz konserwacją i oświetleniem ulicznym.

6. Wykonywanie zadań związanych z ustaleniem, zmianą lub znoszeniem urzędowych nazw miejscowości na terenie gminy, konsultacje z mieszkańcami i przygotowywanie wniosku do Wojewody:

1) umieszczanie i utrzymywanie tabliczek z nazwami ulic i placów na terenie gminy,

2) ustalanie numerów porządkowych nieruchomości i aktualizowanie tej ewidencji.

7.  Zabezpieczenie gromadzonych danych osobowych na stanowisku zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Ostrowska Emilia
Data wytworzenia informacji:
2019-05-10
Osoba wprowadzająca informację:
Ostrowska Emilia
Dodano do BIP dnia:
2019-05-10