Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości na wniosek zainteresowanego.
Data utworzenia
2021-09-02
Opis

Podstawa prawna:

  ·  ustawa z dn. 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne

  ·  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 28.10.2004 r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości

  · ustawa o opłacie skarbowej z 16.11.2006 r.

Wymagane dokumenty:

  · wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości,

  · dokument potwierdzający własność nieruchomości,

  · informacja o przeznaczeniu nieruchomości na cele budowlane (w przypadku nieruchomości niezabudowanej)

  · mapa geodezyjna inwentaryzacji powykonawczej obiektu,

  · zawiadomienie o zakończeniu budowy

Osoba załatwiająca

Krystyna Pomorska – Insp. ds. plan. przest. i gosp. kom. - pok. Nr 12  pon. - pt. w godz. 7.30-15.30

 

Kontakty:

tel. (0-81) 85 66 001 wew. 21

e-mail: sekretariat@michow.eurzad.eu 

 

Opłata skarbowa: 

Od zawiadomień o ustaleniu numeru porządkowego nie pobiera się opłaty skarbowej.

Za wydanie zaświadczenia potwierdzającego wcześniej nadanego numeru porządkowego opłata skarbowa w wysokości 17 zł.

Za poświadczenie zgodności kopii zawiadomienia o nadaniu numeru z oryginałem opłata skarbowa w wysokości 5 zł od każdej zaczętej strony.

 

Czas oczekiwania na załatwienie:

  Do 30 dni od daty złożenia winosku z dokumentami.

 

Odbiór dokumentów:

  Osobiście przez wnioskodawcę lub przesłane pocztą.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Ostrowska Emilia
Dodano do BIP dnia: 2006-03-24 14:00:22