Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówPodstawa prawna:
Art. 67 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa
Wymagane dokumenty:
· wniosek podatnika wraz z podaniem przyczyny wskazującej ważny interes podatnika,
· zaświadczenia potwierdzające wskazaną przyczynę (np. choroba podatnika, upadki w gospodarstwie itp.),
· zaświadczenia o uzyskiwanym dodatkowym dochodzie (renta, emerytura lub zaświadczenie z zakładu pracy o uzyskiwanym dochodzie miesięcznym przez wszystkich członków rodziny, pozostających we wspólnym gospodrastwie domowym).
Osoby załatwiające:
Referat finansowo-podatkowy – pokój nr 14
· Justyna Rojek – ref. ds. windykacji podatkowej
· Paulina Paluszek – podinsp. ds. windykacji podatkowej
pon. - pt. w godz. 7.30-15.30
Kontakty:
tel. (0-81) 85 66 001 wew. 23
e-mail: sekretariat@michow.eurzad.eu
Opłata skarbowa:
Nie podlega.
Termin załatwienia:
30 dni od daty wpływu wniosku.
Dodano do BIP dnia: 2006-03-06 15:08:59