Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Umorzenia zaległości podatkowych.
Data utworzenia
2021-09-02
Opis

Podstawa prawna:

 Art. 67 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa 

 

Wymagane dokumenty:

  · wniosek podatnika wraz z podaniem przyczyny wskazującej ważny interes podatnika,

  · zaświadczenia potwierdzające wskazaną przyczynę (np. choroba podatnika, upadki w gospodarstwie itp.),

  · zaświadczenia o uzyskiwanym dodatkowym dochodzie (renta, emerytura lub zaświadczenie z zakładu pracy o uzyskiwanym dochodzie miesięcznym przez wszystkich członków rodziny, pozostających we wspólnym gospodrastwie domowym).

  

Osoby załatwiające:

Referat finansowo-podatkowy – pokój nr 14

  ·  Justyna Rojek – ref. ds. windykacji podatkowej

  ·  Paulina Paluszek – podinsp. ds. windykacji podatkowej

  pon. - pt. w godz. 7.30-15.30

 

Kontakty:

  tel. (0-81) 85 66 001 wew. 23

  e-mail: sekretariat@michow.eurzad.eu

 Opłata skarbowa:

  Nie podlega. 

  Termin załatwienia:

  30 dni od daty wpływu wniosku.

  

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Ostrowska Emilia
Dodano do BIP dnia: 2006-03-06 15:08:59