Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Artur Karpiński
Telefon
(081) 85 66 001 wew. 31
Stanowiska
Stan. d/s informacji niejawnych
Obowiązki:

1.  Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.

2.  Zapewnienie ochrony informacji niejawnych.

3.  Ochrona systemów i sieci teleinformatycznych.

4.  Zapewnienie ochrony fizycznej Urzędu Gminy.

5.  Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie tych przepisów.

6.  Okresowa kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów.

7.  Opracowywanie planu ochrony jednostki organizacyjnej i nadzorowanie jego realizacji.

8.  Szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych.

9.  Prowadzenie postępowania sprawdzającego pracowników przed dopuszczeniem ich do wykonywania zadań z zakresu informacji niejawnych w gminie.

Sekretarz Gminy
Obowiązki:

1. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.

2. Organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska.

3. Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących:

1) ustroju gminy - Statut Gminy,

2) funkcjonowania Urzędu - Regulamin Organizacyjny Urzędu, Regulamin Pracy Urzędu

oraz okresowa ich aktualizacja.

4. Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady i na posiedzenia komisji.

5. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy.

6. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Wójta i innych aktów prawnych.

7. Organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy, zapewnienie udziału radnych na zebraniach wiejskich.

8. Nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego, terminowego załatwiania spraw obywateli przez Urząd Gminy, składanych skarg i wniosków oraz analiza przyczyn ich powstawania  podejmowanie działań je eliminujących.

9. Nadzorowanie spraw związanych z wyborami i referendami.

10. Prowadzenie spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjny (ZEW i GK, OPS, Biblioteka Publiczna).

11. Przygotowanie zakresów czynności dla  pracowników Urzędu.

12. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej.

 13. Koordynowanie i tworzenie warunków  do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych oraz prowadzenie szkoleń w zakresie znajomości przepisów obowiązujących administracji samorządowej.

14. Nadzór nad bieżącymi wydatkami związanymi z zakupem materiałów biurowych.

15. Przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy.

16. Uczestniczenie w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach komisji.

17. Przedstawianie Wójtowi propozycji do powierzenia określonych czynności pracownikom.

18. Organizowanie i nadzór nad praktykami zawodowymi uczniów i studentów. 

19. Wykonywanie funkcji Pełnomocnika informacji niejawnych.

20. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą samodzielnych stanowisk w zakresie obsługi RG, ogólno-administracyjnym i kadr oraz  stanowiskiem ds. rolnictwa, leśnictwa i statystyki. Kontrola podległych pracowników w zakresie właściwości rzeczowej.

21. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników prawa przy wykonywaniu obowiązków służbowych i udzielenie instruktażu.

Kadencja 8 [2018-2023]
Sekretarz Gminy
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30

Oświadczenia majątkowe
Oświadczenie za rok 2022
Stanowisko: Sekretarz Gminy
Opis: Oświadczenie majątkowe za 2022 r.
Oświadczenie za rok 2021
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe za 2021 rok
Oświadczenie za rok 2019
Stanowisko: Sekretarz
Opis: Oświadczenie majątkowe za 2019 r.
Oświadczenie za rok 2018
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe za 2018 r.