Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Biuletyn Informacji Publicznej i Archiwum Zakładowego

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
specjalista
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30 pok. 10

Obowiązki:

1. Wprowadzenie i bieżąca aktualizacja oraz udostępnienie informacji publicznej w Biuletynie dotyczącej pracy:

        1) Rady Gminy i komisji rady

a)polityki wewnętrznej /statut, uchwały, rezolucje, apele/,

b)zamierzeń władzy uchwałodawczej i wykonawczej,

c)projektów aktów normatywnych /uchwały RG/

d)programów w zakresie realizacji zadań publicznych, sposobie ich realizacji

2) organów jednostek samorządu – ich status prawny oraz organizacja, przedmiot działalności a także kompetencje:

a) osoby sprawujące w nich funkcje i ich kompetencje,

b)majątek, którym dysponują.

3) Zasad funkcjonowania Urzędu - statut i regulamin organizacyjny Urzędu

a) stanowione akty publiczno-prawne /zarządzenia, obwieszczenia Wójta/

b)sposoby przyjmowania i załatwiania spraw, kolejność ich załatwianiai rozstrzygania, prowadzone rejestry i zasady udostępniania danychw nich zawartych,

c)treści aktów administracyjnych, ich rozstrzygnięć /wydane decyzje administracyjne/,

d)dokumentacja przebiegu i efektów kontroli, wystąpienia, stanowiska i wnioski oraz opinie jednostek kontrolujących ,

e) zasady naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie,

4) Informacja o majątku gminy oraz jednostek samorządu terytorialnego

a) zaciągnięciu długu publicznego, udzielonej pomocy publicznej

/rodzaj, forma, wielkość i przeznaczenie Dz.U. z 2004 r. Nr 123 poz.1291/,

b) dług publiczny /wyemitowane papiery wartościowe, zaciągnięte

kredyty i pożyczki, wymagalne zobowiązania, udzielone poręczenia i

gwarancje oraz wynikający z orzeczeń sądu lub ustaw/,

c) ciężary publiczne /ponoszone przez gminę jako przymusowe i bezzwrotnie/

5. Informacje o prowadzonych inwestycjach - stosowanie procedur zamówień publicznych.

2. Wprowadzanie oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych ustawą o samorządzie gminnym /Wójta, Zastępcy, Sekretarza, Skarbnika oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych gminy/.

3. Wykonywanie zadań w zakresie pomocy materialnej uczniom wynikających z ustawy o systemie oświaty /art.90 b-d/- wyrównywanie szans edukacyjnych młodzieży wiejskiej szkół ponadgimnazjalnych

1) opracowanie Regulaminu udzielania pomocy materialnej i przedkładanie Radzie Gminy do uchwalenia /art.90f/ 

2) przyjmowanie wniosków na stypendium szkolne /art.90 n ust.2-7/

3) przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń pomocy materialnej /art.90 n ust.1/

4) wstrzymywanie lub cofanie stypendium szkolnego w przypadku ustania  przyczyn stanowiących podstawę przyznania /art. 90 o/

5) rozliczenie otrzymanej dotacji celowej na stypendia /art.90 r/.

4. Okresowe przekazywanie wytworzonych na stanowisku dokumentów do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami o archiwum państwowym nie rzdziej niż raz w roku.

6. Uczestniczenie w organizowanych w Urzędzie dyżurach i ćwiczeniach z zakresu spraw obronnych i obrony cywilnej.

7. Przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych oraz wydanego Zarządzenia Wójta Nr4/2000 w sprawie stosowania i przestrzegania ustawy przez pracowników.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Ostrowska Emilia
Data wytworzenia informacji:
2019-05-09
Osoba wprowadzająca informację:
Ostrowska Emilia
Dodano do BIP dnia:
2019-05-09