Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Gospodarka gruntami i dzialalność gospodarcza

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
specjalista ds. działalności gospodarczej i gospodarki gruntami
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-10-15
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30-15.30

pokój nr 19

Obowiązki:

1. Prowadzenie spraw związanych z geodezyjnym podziałem nieruchomości. 

2. Prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości.

3. Wykonywanie zadań z zakresu gospodarki mieniem gminnym a zwłaszcza:

1/ prowadzenie spraw związanych ze zmianą - sprzedażą nieruchomości w trybie przetargowym lub bezprzetargowym, oddawanie w użytkowanie wieczyste lub zarząd,

2/ ustanawianie odrębnej własności lokali, sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych,

3/ prowadzenie spraw związanych z posiadaniem zależnym, trwałym zarządem, dzierżawami nieruchomości gminnych,

4/ prowadzenie spraw z zakresu cen, opłat i rozliczeń za nieruchomości oraz ich aktualizacji /użytkowanie wieczyste, trwały zarząd/, udzielanie bonifikat, rozkładanie cen lub opłat na raty,

5/ naliczanie opłat adjacenckich,

6/ przygotowywanie wniosków o wywłaszczenie nieruchomości na rzecz gminy.

 

4. Prowadzenie regulacji stanu prawnego dróg gminnych.

5. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w postępowaniu o komunalizację mienia Skarbu Państwa na rzecz gminy.

6. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych:

    1) kontrola wykorzystania gruntów rolnych zgodnie z ich przeznaczeniem oraz decydowanie o wyłączeniu ich z produkcji rolnej,

    2) prowadzenie spraw związanych z rekultywacją gruntów, które utraciły przydatność do produkcji rolnej.

7. Załatwianie spraw przy przekształcaniu prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności – przygotowywanie decyzji o nabyciu prawa własności nieruchomości.

8. Wykonywanie zadań z ustawy o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych.

9. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i nadzór w zakresie przestrzegania warunków sprzedaży:

    1) sprawdzanie kompletności wniosków o wydanie zezwolenia i przygotowywanie do zaopiniowania przez Gm. Kom. Rozw. Probl. Alkoh.

    2) coroczna weryfikacja zezwoleń przez naliczanie gminnych opłat rocznych za zezwolenie na obrót napojami alkoholowymi,

    3) prowadzenie postępowania w sprawie cofania wydanych zezwoleń,

    4) współpraca z Kom. Rozw. Probl. Alkoh. i udział w kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwolenia.

10. Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej.

11. Zabezpieczenie gromadzonych i przetwarzanych danych osobowych na stanowisku zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Ostrowska Emilia
Data wytworzenia informacji:
2019-05-10
Osoba wprowadzająca informację:
Ostrowska Emilia
Dodano do BIP dnia:
2019-05-10