Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Obsługa Rady Gminy, Oświata, kultura, sport i zdrowie

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
specjalista ds. obsługi Rady Gminy, oświaty, kultury, sportu i zdrowia
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-10-15
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30 

pokój nr 10

Obowiązki:

1. Obsługa organizacyjno – techniczna posiedzeń organów Gminy - Rady Gminy i Komisji Rady w zakresie protokołowania sesji Rady Gminy i posiedzeń Komisji.

2. Prowadzenie rejestrów uchwał Rady Gminy, wniosków i opinii komisji RG oraz interpelacji, zapytań i wniosków radnych.

3. Przedkładanie uchwał Rady Gminy organowi nadzoru –Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej. 

4. Prowadzenie zbioru przepisów prawa miejscowego i udostępnianie do powszechnego wglądu  w siedzibie Urzędu.

5. Wykonywanie w zleconym zakresie zadań wynikających z przepisów szczególnych związanych z wyborami Wójta, Rady Gminy, wyborami do Sejmu, Senatu oraz wyborami Prezydenta RP i przeprowadzania referendum.

6. Przekazywanie wniosków i interpelacji radnych kierownikom jednostek organizacyjnych gminy do ich załatwienia.

7. Czuwanie nad terminowym załatwianiem wniosków  komisji i interpelacji radnych.

8. Opracowywanie sprawozdań z realizacji uchwał RG.

9. Wykonywanie zadań związanych z wyborami ławników.

10. Prowadzenie spraw o charakterze sprawozdawczo-informacyjnym dotyczących Rady Gminy.

11. Udostępnianie mieszkańcom gminy protokołów i wniosków z posiedzeń komisji.

12. Ułatwianie kontaktów radnych z wyborcami - opracowywanie harmonogramu dyżurów przewodniczącego RG i radnych.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Ostrowska Emilia
Data wytworzenia informacji:
2019-05-10
Osoba wprowadzająca informację:
Ostrowska Emilia
Dodano do BIP dnia:
2019-05-10