Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Planowanie przestrzenne i gospodarka komunalna

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds planowania przestrzennego i gospodarki komunalnej
Obowiązki:

1. Realizowanie zadań wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym a zwłaszcza:

    1) prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,

    2) opracowywanie nowych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian,

    3) sprawowanie nadzoru nad realizacją ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – wydawanie decyzji w sprawach lokalizacji inwestycji celu publicznego,

    4) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym,

    5) analiza aktualności miejscowych planów i zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy oraz wniosków w sprawie sporządzania lub zmian planów miejscowych i studium oraz przedkładanie Radzie Gminy,

    6) prowadzenie rejestru wniosków do zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego i studium,

    7) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów,

    8) wydawanie zaświadczeń i informacji o przeznaczeniu działek w miejscowych planach,

    9)  wydawanie decyzji o warunkach zabudowy dla realizacji inwestycji i prowadzenie rejestru,

    10) ustalanie dla zbywców nieruchomości jednorazowych opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej zmianą planu miejscowego.

2. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi w tym projektowanie przebiegu dróg, budowa, modernizacja, ochrona dróg.

3. Nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych, stanem technicznym tych dróg, kontrola oznakowania poziomego i pionowego oraz utrzymaniem zimowym, zwalczanie klęsk żywiołowych.

4. Organizowanie remontów dróg gminnych i lokalnych.

5. Nadzór w zakresie zabezpieczenia dostaw energii  elektrycznej, konserwacją i oświetleniem ulicznym, zabezpieczenia dostaw gazu, dostarczaniem wody i odbiorem ścieków, telefonizacją wsi, gazyfikacją wsi oraz konserwacją i oświetleniem ulicznym.

6. Wykonywanie zadań związanych z ustaleniem, zmianą lub znoszeniem urzędowych nazw miejscowości na terenie gminy, konsultacje z mieszkańcami i przygotowywanie wniosku do Wojewody:

1) umieszczanie i utrzymywanie tabliczek z nazwami ulic i placów na terenie gminy,

2) ustalanie numerów porządkowych nieruchomości i aktualizowanie tej ewidencji.

7.  Zabezpieczenie gromadzonych danych osobowych na stanowisku zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Ostrowska Emilia
Data wytworzenia informacji:
2019-05-10
Osoba wprowadzająca informację:
Ostrowska Emilia
Dodano do BIP dnia:
2019-05-10