Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

Zastępca Wójta

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Katarzyna Włodarczyk Stanowisko:Zastępca Wójta Gminy
Obowiązki:
  1. Realizacja zadań z zakresu rolnictwa.
  2. Współpraca z ODR w zakresie udzielania pomocy rolnikom w korzystaniu z funduszy unijnych.
  3. Organizowanie i przeprowadzanie wyborów do Izby Rolnej oraz współpraca z Izbą.
  4. Współpraca z zarządami obwodów łowieckich w zakresie ochrony zwierzyny łownej.
  5. Prowadzenie zadań z zakresu Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
  6. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie kultury, sportu i turystyki.
  7. Prowadzenie spraw związanych z promocją gminy.
  8. Pisanie wniosków o środki pozabudżetowe dla KGW i innych stowarzyszeń działających na terenie gminy.
  9. Inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z powiatami, gminami i innymi organizacjami społecznymi i gospodarczymi, w zakresie współpracy.
  10. Współpraca ze Skarbnikiem w przygotowaniu i realizacji budżetu Gminy w zakresie zadań inwestycyjnych, remontowych i gospodarki komunalnej.
  11. Prowadzenie remontów dróg gminnych, budynków komunalnych i budynku Urzędu Gminy.
  12. Nadzór nad Funduszem Sołeckim.
  13. Organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy, zapewnienie udziału Radnych na zebraniach wiejskich.
  14. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
  15. Uczestniczenie w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach komisji.
  16. Wykonywanie zleconych zadań w zakresie obronności kraju w okresie pokoju oraz w okresie „W” wg. statutu organizacyjnego szefa Obrony Cywilnej.
  17. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą samodzielnych stanowisk z polecenia Wójta.
  18. Wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa i czynności zleconych lub z upoważnienia Wójta Gminy.
  19. Wykonywanie zadań z ustawy o drogach publicznych w zakresie zarządzania drogami gminnymi a zwłaszcza:

1. Wydawanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg powiatowych przebiegających przez teren gminy.

2. Przygotowanie projektów uchwał w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.

3. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych oraz tuneli i przepustów.

4. Prowadzenie spraw związanych z zarządzeniem drogami gminnymi w tym:

- Opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej i uwzględnienie ich
w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.

- Nadzór nad utrzymaniem nawierzchni dróg gminnych, chodników, ich stanem technicznym, zimowym utrzymaniem, zwalczanie klęsk żywiołowych oraz oznakowaniem pionowym i poziomym.

- Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz naliczanie opłat i kar za zajęcie pasa bez zezwolenia.

- Przeciwdziałanie niszczeniu dróg gminnych i lokalnych przez użytkowników.

5. Wydawanie decyzji o przywrócenie stanu poprzedniego w przypadku niespełnienia warunków określonych w zezwoleniu.

6. Przygotowanie projektów uchwały RG o ustalenie opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych.

0 1