Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

Sekretarz Gminy

Szczególowe wyszukiwanie
Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Artur Karpiński Stanowisko:Sekretarz Gminy
Telefon:(081) 85 66 001 wew. 31
490 1
Artur Karpiński Stanowisko:Sekretarz Gminy
Telefon:(081) 85 66 001 wew. 31
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30


Obowiązki:

1. Nadzór nad placówkami oświaty prowadzonymi przez gminę /szkoły, przedszkole/ w tym: 1) organizowanie i przeprowadzanie konkursów na dyrektorów szkół i przedszkola, 2) prowadzenie ich akt osobowych dyrektorów szkół i przedszkola, 3) wykonywanie zadań wynikających z funkcji organu w zakresie awansu zawodowego nauczycieli w szkołach na terenie gminy, 4) zatwierdzanie arkuszy organizacyjnych szkół i nadzór nad ich realizacją, 5) wykonywanie bieżącego nadzoru w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, 6) analizowanie wykorzystywanych środków finansowych na utrzymanie szkół, przedszkola i stołówek szkolnych, 7) przyznawania stypendiów socjalnych i innych, 8) organizowanie dowozu uczniów do szkół i nadzorowanie pracy kierowców, 9) zapewnienie właściwej sieci szkół i oddziałów przedszkolnych. 2. Przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych na inwestycje, remonty, zakupy prowadzone przez gminę. 3. Prowadzenie remontów dróg gminnych, budynków komunalnych i budynku Urzędu Gminy oraz zakupu sprzętu i wyposażenia dla Urzędu. 4. Organizowanie prac interwencyjnych i robót publicznych oraz nadzór nad osobami skierowanymi do tych prac. 5. Nadzór merytoryczny nad Biuletynem Informacji Publicznej w zakresie bieżącego wprowadzania informacji. 6. Udział w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach komisji. 1. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska. 3. Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących: 1) ustroju gminy - Statut Gminy, 2) funkcjonowania Urzędu - Regulamin Organizacyjny Urzędu, Regulamin Pracy Urzędu oraz okresowa ich aktualizacja. 4. Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady i na posiedzenia komisji. 5. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy. 6. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Wójta i innych aktów prawnych. 7. Organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy, zapewnienie udziału radnych na zebraniach wiejskich. 8. Nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego, terminowego załatwiania spraw obywateli przez Urząd Gminy, składanych skarg i wniosków oraz analiz przyczyn ich powstawania podejmowanie działań je eliminujących. 9. Nadzorowanie spraw związanych z wyborami i referendami. 10. Prowadzenie spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych (ZEW i GK, OPS, Biblioteka Publiczna). 11. Przygotowanie zakresów czynności dla pracowników Urzędu. 12. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej. 13. Koordynowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych oraz prowadzenie szkoleń w zakresie znajomości przepisów obowiązujących administracji samorządowej. 14. Nadzór nad bieżącymi wydatkami związanymi z zakupem materiałów biurowych. 15. Przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy. 16. Uczestniczenie w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach komisji. 17. Przedstawianie Wójtowi propozycji do powierzenia określonych czynności pracownikom. 18. Organizowanie i nadzór nad praktykami zawodowymi uczniów i studentów. 19. Wykonywanie funkcji Pełnomocnika informacji niejawnych. 20. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą samodzielnych stanowisk w zakresie obsługi RG, ogólno-administracyjnym i kadr oraz stanowiskiem ds. rolnictwa, leśnictwa i statystyki. Kontrola podległych pracowników w zakresie właściwości rzeczowej. 21. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników prawa przy wykonywaniu obowiązków służbowych i udzielanie instruktażu.

895 2