Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Beata Rzechuła
Telefon
081 8566094
Stanowiska
referent
Obowiązki:

1.  Prowadzenie kancelarii ogólnej Urzędu.

2.  Przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej w zakresie wykonywania czynności zapewniających właściwy obieg, ewidencjonowania i przechowania oraz ochrony przed uszkodzeniem, zniszczeniem bądź utratą dokumentów w Urzędzie, a zwłaszcza:

1) przyjmowanie i nadawanie właściwego obiegu otrzymanej korespondencji tj. przekazywanie jej Wójtowi, Zastępcy lub Sekretarzowi celem przejrzenia i wskazania pracownika załatwiającego,

2) przyjmowanie korespondencji zastrzeżonej i przekazywanie jej do kancelarii tajnej,

3) rejestrowanie przejrzanej przez Wójta, Zastępcę lub Sekretarza  korespondencji i przekazanie jej wskazanym pracownikom w systemie papierowym i elektronicznym,

4) wysyłanie korespondencji i doręczanie pism na terenie gminy,

5) wykorzystanie informatyki w czynnościach kancelaryjnych oraz wydawanie stemplowanych dyskietek wprowadzonych do obiegu w Urzędzie,

6) zaopatrywanie urzędu w niezbędne pieczęcie urzędowe, nagłówkowe i podpisowe oraz prowadzenie rejestru pieczęci i ich kasowanie.

7) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych .

8) prowadzenie spraw osobowych (akt osobowych) pracowników Urzędu Gminy w tym ustalanie uprawnień wynikających ze stosunku pracy,

9) prowadzenie spraw z zakresu bhp, p. poż w Urzędzie,

10) prowadzenie spraw socjalnych pracowników,

11)wykonywanie zadań związanych z wyborami samorządu mieszkańców wsi (sołtysów i rady sołeckiej),

12) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta oraz opracowywanie sprawozdań z realizacji zarządzeń Wójta,

13) prowadzenie zbioru przepisów urzędowych /Dziennik Ustaw, Monitor Polski/ do powszechnego korzystania w Urzędzie,

14) wnioskowanie do Powiatowego Biura Pracy o kierowanie bezrobotnych do prac na terenie gminy i przygotowywanie umów o pracę,

16) utrzymanie czystości i estetyki w budynku urzędu a także wokół budynku.

3. Przyjmowanie, nadawanie faksów oraz obsługa poczty elektronicznej.

4. Udzielanie informacji interesantom a w razie potrzeby kierowanie ich do  właściwych pracowników.

5. Obsługa interesantów przy przyjmowaniu skarg i wniosków przez Wójta Gminy.

6. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków mieszkańców wpływających do urzędu, nadawanie biegu zgłoszonym skargom.

7. Zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i materiały biurowe na cele administracyjne przestrzegając ustawy Prawo zamówień publicznych oraz konserwacja sprzętu i likwidacja zużytego.

8. Prenumerata czasopism.

Email