Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówPodstawa prawna:
· art. 79 - 83 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1688 z późn. zm.).
· art. 217 - 220 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071).
· ustawa o opłacie skarbowej z dn. 16 listopada 2006 r. /Dz. U. Nr 225, poz. 1635 - zał. do ustawy cz. II Wydanie zaświadczenia, pkt 1/.
Wymagane dokumenty:
· wniosek o wydanie zaświadczenia o treści przypisków figurujących w akcie urodzenia lub o ich braku - formularz wniosku do pobrania.
· wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym - formularz wniosku do pobrania.
W przypadku wniosku o stanie cywilnym:
· dla osób urodzonych poza terenem Gminy Michów - zaświadczenie o treści przypisków w akcie urodzenia lub o ich braku,
· protokół przyjęcia oświadczenia, sporządzony przez Kierownika USC i podpisany przez ubiegającego się o wydanie zaświadczenia, że nie pozostaje w związku małżeńskim.
Dokumenty do wglądu:
Dowód osobisty.
Osoba załatwiająca
Ewa Karpińska – Z-ca Kierownika USC - pok. Nr 3
pon. - pt. w godz. 7.30-15.30
Kontakty:
tel. (0-81) 85 66 001 wew. 35
e-mail: sekretariat@michow.eurzad.eu
Opłata skarbowa:
- 24,00 zł.
Wpłata w godzinach pracy Urzędu, pok. nr 14 lub na konto BS w
Cycowie o/Michów 55 8191 1068 2001 0000 1531 0004.
Termin załatwienia:
Do 2 dni od chwili złożenia wniosku.
Uwagi:
Sprawy te załatwiane są w USC.
Zaświadczenia wydawane są wyłącznie osobom zainteresowanym.
Dodano do BIP dnia: 2006-07-12 11:14:46