Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówPodstawa prawna:
· ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
· uchwała Nr XXIII/168/2004 Rady Gminy Michów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej, określenie zasad ustalenia i poboru, terminów płatności i wysokości stawek opłaty /Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 8, poz. 295/.
· ustawao opłacie skarbowej z dn. 16 listopada 2006 r.
Sprawy związane z wydaniem informacji o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Michów załatwiane są na pisemny wniosek osób zainteresowanych, wypełniony osobiście na miejscu w urzędzie lub prawidłowo wypełniony złożony za pośrednictwem poczty.
Druk wniosku do pobrania.
Osoba załatwiająca
Krystyna Pomorska – Insp. ds. plan. przest. i gosp. kom. - pok. Nr 12 pon. - pt. w godz. 7.30-15.30
Kontakty:
tel. (0-81) 85 66 001 wew. 21
e-mail: sekretariat@michow.eurzad.eu
Opłaty:
1. od wypisu:
- do 5 stron 30,00 zł
- powyżej 5 stron 50,00 zł.
Wpłata w godzinach pracy Urzędu, pok. nr 14 lub na konto BS w Cycowie o/Michów 55 8191 1068 2001 0000 1531 0004
Czas oczekiwania na załatwienie:
Bez zbędnej zwłoki
Odbiór dokumentów:
- osobiście za pisemnym potwierdzeniem odbioru lub
- przez osobę uprawnioną na dokumencie lub
- wysłane z urzędu listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Dodano do BIP dnia: 2006-02-21 09:28:33