Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Sekretarz Gminy
Adres komórki
Rynek I, 21 - 140 Michów
Telefon
(081) 85 66 001 wew. 31
Fax
(081) 85 66 001 wew. 29
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Sekretarz Gminy
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-20 do 2012-11-20
Obowiązki:

1. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.

2. Organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska.

3. Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących:

1) ustroju gminy - Statut Gminy,

2) funkcjonowania Urzędu - Regulamin Organizacyjny Urzędu, Regulamin Pracy Urzędu

oraz okresowa ich aktualizacja.

4. Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady i na posiedzenia komisji.

5. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy.

6. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Wójta i innych aktów prawnych.

7. Organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy, zapewnienie udziału radnych na zebraniach wiejskich.

8. Nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego, terminowego załatwiania spraw obywateli przez Urząd Gminy, składanych skarg i wniosków oraz analiza przyczyn ich powstawania  podejmowanie działań je eliminujących.

9. Nadzorowanie spraw związanych z wyborami i referendami.

10. Prowadzenie spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjny (ZEW i GK, OPS, Biblioteka Publiczna).

11. Przygotowanie zakresów czynności dla  pracowników Urzędu.

12. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej.

 13. Koordynowanie i tworzenie warunków  do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych oraz prowadzenie szkoleń w zakresie znajomości przepisów obowiązujących administracji samorządowej.

14. Nadzór nad bieżącymi wydatkami związanymi z zakupem materiałów biurowych.

15. Przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy.

16. Uczestniczenie w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach komisji.

17. Przedstawianie Wójtowi propozycji do powierzenia określonych czynności pracownikom.

18. Organizowanie i nadzór nad praktykami zawodowymi uczniów i studentów. 

19. Wykonywanie funkcji Pełnomocnika informacji niejawnych.

20. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą samodzielnych stanowisk w zakresie obsługi RG, ogólno-administracyjnym i kadr oraz  stanowiskiem ds. rolnictwa, leśnictwa i statystyki. Kontrola podległych pracowników w zakresie właściwości rzeczowej.

21. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników prawa przy wykonywaniu obowiązków służbowych i udzielenie instruktażu.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Tyburcy Emilia
Data wytworzenia informacji:
2012-11-20
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2012-11-20