Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Michów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Zastępca Wójta Gminy

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Zastępca Wojta Gminy
Okres obejmowania stanowiska:
od 2019-04-15
Godziny przyjęć i nr pokoju:

godz. 7.30 - 15.30

pokój nr 2

Obowiązki:

Do zadań Zastępcy Wójta Gminy Michów należy:

  1. Inicjowanie i prowadzenie działań w zakresie pozyskania środków finansowych  na planowane inwestycje i projekty  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich i innych programów pomocowych UE.
  2. Pozyskiwanie innych zewnętrznych środków pozabudżetowych.
  3. Współpraca z organizacjami obywatelskimi, podmiotami gospodarczymi i innymi instytucjami w realizacji wspólnych projektów.
  4. Inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z powiatami, gminami i innymi organizacjami społecznymi i gospodarczymi, w zakresie realizacji wspólnych inwestycji.
  5. Koordynacja prac związanych z opracowywaniem wieloletnich programów inwestycyjnych gminy,
  6. Współpraca ze Skarbnikiem w przygotowaniu i realizacji budżetu Gminy w zakresie zadań inwestycyjnych, remontowych i gospodarki komunalnej,
  7. W uzgodnieniu z kierownikami i dyrektorami gminnych jednostek organizacyjnych prowadzenie spraw z zakresu prac inwestycyjnych, remontowych i eksploatacyjnych budynków gminnych oraz planowanych w tym zakresie wydatków inwestycyjnych
  8. Przygotowywanie i przeprowadzanie projektów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych na inwestycje, remonty, zakupy i usługi prowadzone przez Gminę,
  9. Prowadzenie remontów dróg gminnych budynków komunalnych i budynku Urzędu Gminy,
  10.  Nadzór nad Funduszem Sołeckim,
  11. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
  12. Uczestniczenie w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach komisji,
  13. Wykonywanie zleconych zadań w zakresie obronności kraju w okresie pokoju oraz w okresie „W” wg. statutu organizacyjnego szefa Obrony Cywilnej.
  14.  Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą samodzielnych stanowisk: stanowisko ds. planowania przestrzennego i gospodarki komunalnej, stanowiskiem ds. inwestycji i zamówień publicznych i stanowiskiem ds. gospodarki gruntami i działalnością gospodarczą
  15. Wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa i czynności zleconych lub z upoważnienia Wójta Gminy.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kusyk Małgorzata
Data wytworzenia informacji:
2019-04-18
Osoba wprowadzająca informację:
Kusyk Małgorzata
Dodano do BIP dnia:
2019-04-18